Sunday, March 7, 2010

Hand Sign

Tahukah anda bangaimana tanda atau "Hand sign" bagi pemeluk agama yahudi yang mempercayai ucifer? Anda hanya akan mengetahuinya dengan melihat kumpulan-kumpulan rock membuat 'Horned Hand' iaitu dua jari telunjuk dan jari manis dinakkan ke atas dan yang lain digenggam.




Inilah Horned Hand yang digunakan bagi memberi tahu bahawa ia sebanarnya menyembah lucifer. logo ini menyorok melalaui beberapa maksud lain yang lebih difahami oleh masyarakat dunia seperti ianya bermasud rock dan peace. Sebenarnya tidak. Sungguh bijak si yahudi laknatullah ini.





Sekarang mari kita lihat siapa dikalangan ahli-ahli mereka yang aktif tetapi kita tidak mengetahuinya sebelum ini... Mereka adalah terdiri daripada pemimpin-pemimpin dunia. Antaranya ialah:


Bush

Obama


Sarcozy


Sarah Palin


CEO Mc Donald


Tahu tak siapa yang kita paling tidak sangka-sangka? jawapannya ialah manusia di bawah ini:





Jangan terkejut kalau manusia yang anda angkat-angkat selama ini adalah sebenarnya musuh dalam dalam selimut anda. Beliau adalah berketurunan yahudi yang bernama Saburjian. Lihat KOSMO sisipan Dunia, 4 Oktober 2009, klik disini. Ya, beliau sebenarnya beragama yahudi dan menyamar sebagai muslim tetapi menggunakan pentas Syiah. Kononnya seorang yang berani dan membela Islam. Tahu atau tidak bahawa anda dan saya telah ditipu dan dipermainkan hidup-hidup? Iran tidak akan diserang kerana mereka sebenarnya satu sekutu yang sangat dominan. Mereka berlakon dipentas dunia dengan begitu hebat sekali, tidak hairanlah kalau media yang sampai kepada kita sudah ditapis dahulu oleh puak-puak illuminati ini. Tetapi hakikatnya... Inilah Ahmadinejad yang sebenar, seorang yahudi dan syiah. Yahudi + Syiah = sama sahaja, tidak banyak beza antara dua agama ini.

from: quantum intifada

No comments:

Post a Comment

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH